AnyámAsszony

Megtörtént események alapján

Házi bőrradír 2 természetes összetevőből
Azonnali megoldásra vágyó Hölgyek, Urak és Gyermekek részére

Ha Neked sincs időd vagy türelmed hosszasan ápolgatni a bőrödet, íme egy egyszerű, gyors és hatékony házi megoldás a kiszáradt bőr kezelésére. 

anyamasszony_borradir.jpg

Világ életemben száraz volt a bőröm. Leginkább a kezemen mutatott látványos elváltozásokat a dolog. Alapvetően nem szeretem magam krémezni, vannak ellenérzéseim a kemikáliákkal kapcsolatban. Teltek-múltak az évek, és nem változott semmi... Nos, mitől is változott volna?
Egy ideje nézegettem a boltok polcain a bőrradírokat, de valahogy továbbra sem vitt rá a lélek, pedig gondoltam, hogy az elhalt hámréteg eltávolításával talán áttörő sikereket lehetne elérni. 
Láttam a neten mézes-cukros, nem tudom hány összetevős természetes megoldásokat, de ezeket sem éreztem különösebben magaménak.
Aztán egy számomra oly fontos Emberke kacsói rémisztő állapotba kerültek. Az én kezeim is cefetül tudnak kinézni, de ez már tényleg aggasztónak tűnt. Akkor eszembe jutott a következő megoldás, amely már - akár hiszitek, akár nem - első alkalommal gyökeres változást eredményezett.
Mivel a bőrradírhoz kell egy anyag, mely magát a dörzsölést végzi, ez lehetne akár a kávézacc, mert azt már úgysem nagyon használja az ember lánya semmire, esetleg bekerül a komposztba, én legalább is mást nem szoktam vele tenni. És kell valami tápláló-összefogó anyag, erre meg nem is lehetne jobb megoldást találni, mint az olívaolaj. A magam részéről az arcomat is ezzel ápolom mostanság, ha nem felejtem el...
Egyszerűen csak elkevertem a két összetevőt úgy, hogy "kenhető legyen" a zacc az olaj által, és jól megdörzsöltem vele a kezeket. Hagytam egy picit állni, de tényleg csak néhány percre volt kapacitásunk, aztán papírtörlővel letöröltem, amit tudtam, mert az olajat nem mosnám bele a vízbe, AzUram pedig arra kért, hogy a zaccot se, mert bár vannak olyan vélemények, hogy az jót tesz a lefolyónak, de Ő nem hisz benne. Aztán kézmosás, krémezés, és olyan volt, mintha kicserélték volna. Sajnos nem készült előtte-utána fotó, de ha ez az egyszerű megoldás ilyen jól működik, remélhetőleg nem is lesz többé alkalmunk a borzasztó állapot dokumentálására. 
Ezen a sikeren felbuzdulva AzUram dolgos kezeit is 5 perc alatt rendbe tettem, na meg persze a sajátjaimat is. :)
Megjegyzés: Ezt a receptet darálós kávéfőzőből kinyert zaccal készítettem, nekem ez már tűnt annyira durvának, hogy az arcomra nem használnám, de persze mindenki tegyen saját belátása szerint. 

Főzzetek egy kávét, és próbáljátok ki! ;)

Csók, Rita

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyamasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr8514786606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása