AnyámAsszony

Megtörtént események alapján

Anyahomály
Már megint az a táska... meg AJu

 

anyahomaly.jpg

Elindulunk az oviba. Persze nem érünk be időben... ma sem. Fél 9. Nem korai az időpont. De... Én, aki mindenhol 15 perccel korábban ott voltam, mert utálok késni, és utálom, ha megváratnak... Na, mindegy... Minden reggel megpróbáljuk, de útközben már csak arra hajtunk, hogy minél kevesebbet késsünk... Edzésen persze muszáj pontosan megjelenni, meg oda mégsem reggel kell menni... De holnap már időben fogunk érkezni... talán...
Aztán végre bent vagyunk, szuper! Maga az átöltözés nem kevés időt vesz igénybe, hiszen a Nagy már egyedül öltözik, viszont olyan mint a Luca széke a Drágám... lassan készül el, na.
Befutnak AJuék is. Náluk mindig van valami ehető, persze az Enyéimnek is kell. Aztán csak sikerül minden, benti ruha, kézmosás, keksz, puszi, simi, ölelés, imádlak, be a csoportba.
A Kicsi sem maradhat rágcsa nélkül, de mivel az oviba jövet biztos ami biztos, gyorsan megtapogatott egy-két autókereket, még talán erősebb idegzetű anyukák is indokoltnak tartanak egy röpke kézmosást. Megyünk, intézzük, majd kint megvárjuk AJuékat. Kézmosás oké. Mégis csak visszamegyünk a csoporthoz, hogy meg tudjam törölni a Kistesó kezét, mert igazi nőként, és Gondos Anyaként, még papírzsepi sincs nálam... Persze később kiderült, hogy van... Még egy óriásintegetés, puszidobás a Nagynak, bevárjuk AJuékat, mert addigra ők is elkészülnek. Picik becsomagolása, indulás.
Kezdődhet a reggeli trécselés, úgyis együtt megyünk egy darabon. AJunak szándékában áll bemenni a sarki kisboltba, az nagyon jó, nekem is kell papírtörlő. Majd ő bemegy, én meg kint maradok a Másodszülöttekkel. Nyúlok a táskámért, hogy adjak pénzt. De a táskám sehol... már megint... Persze, mikor megérkeztünk az oviba, levettem a kabátom, ehhez le kellett vennem a táskám, határozottan emlékszem, hogy elhoztam... és az öltözőszekrény tetejére raktam. Akkor AJu most nem vesz nekem papírtörlőt, mert inkább nem vár meg, sietnek haza, hogy a Kisebbik tudjon otthon aludni. Oké, majd délután találkozunk.
Szaladok vissza, már megy a tornaóra, így most nem találkozunk a Naggyal. Táska megvan, vállra felvesz, indulunk kifelé. Az ajtóban AJu babakocsistúl, gyermekestűl... Ők meg a kismotort felejtették az ovi előtt.
Rendben, akkor most már minden megvan, irány a bolt. Mehet a trécs. Megérkezünk. AJu menjen be a boltba, vegye meg, ami kell, hozzon nekem papírtörlőt, én maradok az Aprókkal, az anyagiakat később rendezzük. Elvagyok a bolt előtt a Kicsikkel. AJu bevásárol, jön ki. Csak a papírtörlőt felejtette el... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anyamasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr4413399219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása